Retouren en terugbetalingen

Wij hanteren een retourbeleid van 14 dagen, wat betekent dat u na ontvangst van uw artikel 14 dagen de tijd heeft om een ​​retourzending aan te vragen.
Om in aanmerking te komen voor retournering moet uw artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het heeft ontvangen, ongedragen of ongebruikt, met kaartjes en in de originele verpakking. Ook heeft u de kassabon of het aankoopbewijs nodig.

Hoe kunnen klanten uw producten retourneren?
  • per post
Hoe krijgen klanten het retourlabel?
  • Downloaden/afdrukken
Selecteer de productvoorwaarden die je retourneert?
  • Nieuw
Wat zijn de herbevoorradingskosten?
  • Geen herbevoorradingskosten
Hoeveel betalen klanten voor retourzending?
  • Geen kosten

Uitwisselingen

De snelste manier om ervoor te zorgen dat u krijgt wat u wilt, is door het artikel dat u heeft te retourneren en zodra de retourzending is geaccepteerd, een afzonderlijke aankoop voor het nieuwe artikel te doen.

Schade en problemen

Controleer uw bestelling bij ontvangst en neem onmiddellijk contact met ons op als het artikel defect, beschadigd is of als u het verkeerde artikel ontvangt, zodat wij het probleem kunnen beoordelen en oplossen.

Terugbetalingen

Zodra we uw retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd, laten we u dit weten en laten we u weten of de terugbetaling is goedgekeurd of niet. Indien goedgekeurd, wordt u automatisch terugbetaald via uw oorspronkelijke betaalmethode. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten. 

 

Voor vragen neem contact met ons op.

Mail: info@bestratingnederland.nl
Tel: +31 6 82191558
Adres: Aldebaran 16A, 8531 NL Lemmer, Nederland